- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | قزاز، جمال بن اسعد | - |
dc.contributor.author | المنجومي، مخضار بن خضر بن سالم | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T01:36:07Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T01:36:07Z | - |
dc.date.issued | 1998 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120343 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الشخصية - تقييم | - |
dc.subject.other | الشخصية | - |
dc.subject.other | علم النفس | - |
dc.title | أساليب التعلم الطلابية لبعض أنماط الشخصية دراسة مقارنة على عينة من طلاب وطالبات المرحلة الثانوية بمدينة مكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b11067081 | - |
dc.identifier.callnum | 3093 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1418 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 152 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00139545 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3093.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.86 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3093.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 70 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3093.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 62.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3093.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 574.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3093.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 87.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3093.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 23.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)