- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | القرشي، مسعود خضر | - |
dc.contributor.author | الشهري، عبد الله علي عبدالله | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T01:28:55Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T01:28:55Z | - |
dc.date.issued | 1995 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120323 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الجامعات والكليات - تنظيم وادارة | - |
dc.subject.other | الكليات التقنية - تنظيم وادارة | - |
dc.subject.other | الكليات التقنية - السعودية | - |
dc.title | الواقع الادارى و التعليمي فى الكليات التقنية بالمملكة العربية السعودية | - |
dc.identifier.id | .b11066751 | - |
dc.identifier.callnum | 2653 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1415 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 163 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00139448 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2653.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.14 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2653.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 44.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2653.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 167.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2653.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 735.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2653.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 513.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2653.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 23.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)