- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بخاري، سلطان بن سعيد مقصود | - |
dc.contributor.author | الجضعي، خالد بن سعد عبد الله | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T01:28:31Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T01:28:31Z | - |
dc.date.issued | 1996 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120322 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | نظام الاتصال الاداري في الادارة العامة | - |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | - |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | - |
dc.title | مدي فعالية نظام الاتصال في الادارة العامة لتعليم البنين بمنطقة عسير من وجهة نظر مديري المدارس الحكومية | - |
dc.identifier.id | .b1106674x | - |
dc.identifier.callnum | 2652 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1416 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 186 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00139446 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2652.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.47 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2652.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 49.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2652.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 177.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2652.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 961.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2652.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 726.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2652.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 21.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)