- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، علي بن عبدالله بردي | - |
dc.contributor.author | سلامة، إبتسام خالد يحي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T01:28:08Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T01:28:08Z | - |
dc.date.issued | 1995 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120321 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | تحديد فاعلية المدارس | - |
dc.subject.other | منهج تحليل المنفعة | - |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | - |
dc.title | إستخدام منهج تحليل المنفعة فى تحديد فاعلية المدارس الحكومية و الاهلية بمدينة جده فى تحقيقها لأهدافها | - |
dc.identifier.id | .b11066738 | - |
dc.identifier.callnum | 2651 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1415 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 429 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00139444 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2651.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 11.77 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2651.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 45.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2651.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 437.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2651.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.16 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2651.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 655.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2651.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 36.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)