- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، سعد عبد الله بردي | - |
dc.contributor.author | العتيبي، خالد محمد حمدان | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T01:27:47Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T01:27:47Z | - |
dc.date.issued | 1996 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120320 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الطلبة الموهوبون - رعاية | - |
dc.subject.other | رعاية الطلبة الموهوبين في التعليم العام | - |
dc.title | خطة لاكتشاف و رعاية الطلاب الموهوبين فىالتعليم العام بالمملكة العربية السعودية | - |
dc.identifier.id | .b11066726 | - |
dc.identifier.callnum | 2650 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1416 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 182 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00139442 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2650.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.04 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2650.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 53.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2650.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 105.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2650.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.44 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2650.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.28 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2650.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 16.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)