- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، سعد بن عبد الله بردي | - |
dc.contributor.author | مغربي، يوسف بن حسن بن عبد الرحمن | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T01:27:03Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T01:27:03Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120318 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | التعليم الصحي- السعودية قرن 15 هجري | - |
dc.subject | لتعليم المهني -السعودية قرن 15 هجري | - |
dc.subject | التعليم الثانوي -السعودية قرن 15 هجري | - |
dc.title | لاهدار الكمي للتعليم و العوامل المؤدية اليه فى المعاهد الصحية الثانوية للبنين و البنات للفترة 1410 هـ الى 1413 هـ بالمملكة العربية السعودية | - |
dc.identifier.id | .b11066702 | - |
dc.identifier.callnum | 2648 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 202 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00139438 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2648.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.86 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2648.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 51.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2648.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 177.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2648.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.14 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2648.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 892.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2648.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 30.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)