- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ياسين, نوال حامد | - |
dc.contributor.author | رزق, حنان بنت عبد الله بن أحمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T01:14:05Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T01:14:05Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120286 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | الرياضيات - دراسة وتعليم (ابتدائي) | - |
dc.title | أثر استخدام الميزان الحسابي في تدريس الرياضيات على تحصيل تلميذات الصف السادس بالمرحلة الابتدائية بمدينة مكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b1106626x | - |
dc.identifier.callnum | 4717 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 263 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00139330 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4717.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.9 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4717.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 49.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse4717.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 102.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4717.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 174.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4717.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 6.92 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4717.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 376.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4717.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 38.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)