- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فرج، عبد اللطيف بن حسين إبراهيم | - |
dc.contributor.author | الجابري, سلمان بن سعود بن غويلي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T01:13:13Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T01:13:13Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120284 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | - |
dc.subject.other | القيادة الإدارية | - |
dc.title | الأساليب القيادية التي يمارسها المشرفون التربويون وعلاقتها بتحسين أداء المعلمين كما يراها معلمو التعليم العام في المدينة المنورة | - |
dc.identifier.id | .b11066246 | - |
dc.identifier.callnum | 4716 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 182 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00139328 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4716.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.68 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4716.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 74.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4716.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 75.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4716.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 578.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4716.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 401.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4716.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 28.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)