- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | السقاف، أحمد عبد الله | - |
dc.contributor.author | الرشيدي، سعده بنت دخيل بن دخيل الله | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T00:59:55Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T00:59:55Z | - |
dc.date.issued | 1996 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120250 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | اللغة الإنجليزية - دراسة وتعليم - السعودية | - |
dc.title | فاعلية التعليم المبرمج فى تدريس مادة اللغة الانجليزية و اثره على تحصيل طالبات الصف الثالث متوسط بمدارس البنات بمدينة مكة | - |
dc.identifier.id | .b11065734 | - |
dc.identifier.callnum | 2809 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1416 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 224 | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00139232 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2809.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.17 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2809.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 68.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2809.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 116.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2809.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 727.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2809.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 522.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2809.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 23.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)