- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ياسين, نوال بنت حامد أحمد | - |
dc.contributor.author | بلجون، كوثر بنت جميل سالم | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T00:50:29Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T00:50:29Z | - |
dc.date.issued | 1997 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120225 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | المعامل | - |
dc.subject.other | محضر المعمل من وجهة نظر معلم العلوم الطبيعية | - |
dc.subject.other | المختبرات المدرسية | - |
dc.title | دور محضر المعمل من وجهة نظر معلم العلوم الطبيعية و موجه العلوم و مدير المدرسة لثانويات البنين و البنات بمدينة مكة | - |
dc.identifier.id | .b11065084 | - |
dc.identifier.callnum | 2807 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1417 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 148 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00139126 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2807.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.2 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2807.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 70.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2807.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 191.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2807.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 790.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2807.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 499.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2807.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 33.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)