- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الخياط، عبد اللطيف | - |
dc.contributor.author | الحارثي، ناصر رداد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T00:46:32Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T00:46:32Z | - |
dc.date.issued | 1998 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120217 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الأطفال المعوقون - تعليم | - |
dc.subject.other | الطفل المعاق | - |
dc.subject.other | تعليم المعاقين | - |
dc.subject.other | رعاية المعوقين | - |
dc.title | نصائح وارشادات لرعاية الطفل المعاق تعلميا | - |
dc.identifier.id | .b1106500x | - |
dc.identifier.callnum | 3333 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | العلوم الإجتماعية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1419 | - |
dc.relation.dep | اللغة الانجليزية | - |
dc.description.extent | 150 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00139110 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3333.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.36 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3333.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 38.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3333.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 41.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3333.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.22 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3333.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 63.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3333.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 30.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)