- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الدخيل، ابراهيم العلي | - |
dc.contributor.author | 2801 | - |
dc.contributor.author | العوفي، عبد الرحمن عبد الله أحمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T00:46:06Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T00:46:06Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120216 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم الثانوي | - |
dc.subject.other | التعليم الثانوي - السعودية | - |
dc.title | مقومات نجاح العملية الاشرافية فى التعليم الثانوي بمدينة الطائف من وجهة نظر المشرفين التربويين و المعلمين | - |
dc.identifier.id | .b11064997 | - |
dc.identifier.callnum | 2801 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1417 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 167 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00139109 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2801.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.57 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2801.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 45.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2801.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 192.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2801.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 827.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2801.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 569.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2801.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 23.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)