- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | صيرفي، عبدالله عبد الغني | - |
dc.contributor.author | الزهراني، سعيد شهوان احمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T00:38:12Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T00:38:12Z | - |
dc.date.issued | 1998 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120193 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | العلوم -دراسة وتعليم -مكة | - |
dc.subject | العلوم- دراسة وتعليم (متوسطة) | - |
dc.subject | العلوم -دراسة وتعليم | - |
dc.title | مدى اتقان معلمي العلوم فى المرحلة المتوسطة لمهارات بناء الاختبارات المدرسية و درحة ممارستهم لها فى منطقة مكة | - |
dc.identifier.id | .b11064614 | - |
dc.identifier.callnum | 2887 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1418 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 150 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00139020 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2887.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.97 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2887.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 41.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2887.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 136.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2887.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.11 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2887.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 914.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2887.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 27.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)