- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المزروعي، حفيظ محمد حافظ،1366هـ | - |
dc.contributor.author | الزهراني، احمد عطية | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T00:37:13Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T00:37:13Z | - |
dc.date.issued | 1997 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120190 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | الوسائل التعليمية-معوقات | - |
dc.title | تحديد معوقات استخدام الوسائل التعليمية فى تدريس العلوم الطبيعية من وجهة نظر معلمى و معلمات العلوم بالمعاهد الصحية الثانوية بالمملكة العربية السعودية | - |
dc.identifier.id | .b11064572 | - |
dc.identifier.callnum | 2885 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1417 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 158 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00139013 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2885.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.31 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2885.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 56.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2885.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 175.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2885.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 991.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2885.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 734.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2885.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 37.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)