- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | حريري، هاشم بكر محمد | - |
dc.contributor.author | الحازمي، جبريل بن علي فارس | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T00:26:30Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T00:26:30Z | - |
dc.date.issued | 1998 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120160 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | حرس الحدود - السعودية - تدريب | - |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | - |
dc.title | أبرز معوقات التدريب فى حرس الحدود اهم الحلول الممكنة لها من وجهة نظر المدربين و المتدربين فى معهدي حرس الحدود بالرياض و جدة | - |
dc.identifier.id | .b11063890 | - |
dc.identifier.callnum | 2970 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1418 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 214 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00138885 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2970.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.8 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2970.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 45.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2970.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 226.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2970.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 561.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2970.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 254.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2970.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 32.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)