- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بخاري، سلطان بن سعيد بن مقصود بخاري | |
dc.contributor.author | الغامدي، سعيد بن مريسي بن سعيد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T00:13:06Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T00:13:06Z | - |
dc.date.issued | 1420 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120134 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | السلوك ( علم النفس ) | |
dc.subject.other | السلوك الإداري | |
dc.subject.other | القيادة الإدارية | |
dc.title | السلوك القيادي لمديري المدارس الثانوية في منطقة الباحة التعليمية وعلاقته بالروح المعنوية للمعلمين | |
dc.identifier.id | .b11063488 | |
dc.identifier.callnum | 3410 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1999 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 112 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00138809 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3410.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.63 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3410.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 32.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3410.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 43.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3410.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 487.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3410.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 84.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3410.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 20.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)