- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بخاري، سلطان بن سعيد بن مقصود | - |
dc.contributor.author | الجهني , محمد بن فالح بن مبروك | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T23:52:45Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T23:52:45Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120084 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | المعرفة - مجلة : السعودية | - |
dc.subject | الإعلام - السعودية | - |
dc.subject | الإعلام التربوي | - |
dc.title | الخطة الاستراتيجية للإعلام التربوي في وزارة التربية والتعليم من خلال مجلة ( المعرفة ) | - |
dc.identifier.id | .b11062265 | - |
dc.identifier.callnum | 4473 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 138 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00138565 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4473.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.51 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4473.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 54.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4473.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 21.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4473.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 360.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4473.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 265.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4473.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 27.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)