- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الثبيتي، جويبر بن ماطر بن نجم | - |
dc.contributor.adviser | عقيل، حمزة بن عبدالله | - |
dc.contributor.author | شاهين, عبد الرحمن بن يوسف | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T23:48:42Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T23:48:42Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120074 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الاختبارات والقياسات التعليمية | - |
dc.subject.other | التعليم - السعودية | - |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | - |
dc.title | استخدام أسلوب السيناريووتطبيقاته في التخطيط التربوي | - |
dc.identifier.id | .b11062083 | - |
dc.identifier.callnum | 4468 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 145 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00138541 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4468.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 994.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4468.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 158.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4468.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 135.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4468.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 307.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4468.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 205.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4468.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 171.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)