- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | السليماني، محمد بن حمزه بن محمد | - |
dc.contributor.author | الحربي, ناصر بن عبد الله بن سعد الأحمدي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T23:47:59Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T23:47:59Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120072 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | أنماط التعلم والتفكير | - |
dc.subject.other | التفكير | - |
dc.title | علاقة الجمود الفكري ( الدجماتية ) بأنماط التعلم والتفكير لدى طلاب وطالبات المرحلة الثانوية بالمدينة المنورة | - |
dc.identifier.id | .b11062058 | - |
dc.identifier.callnum | 4466 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 135 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00138538 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4466.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.45 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4466.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 66.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4466.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 74.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4466.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 285.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4466.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 134.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4466.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 87.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)