- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | العبيدي، عبد المجيد الطايع | - |
dc.contributor.author | مليباري، عبد الرحمن أحمد محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T23:47:37Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T23:47:37Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120071 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | المخدرات | - |
dc.subject | مكافحة المخدرات | - |
dc.subject | إدمان المخدرات | - |
dc.title | تناول مشكلة المخدرات بجدية مرشد الآباء إلى كيفية التعامل مع مشكلة تعاطي الشباب للمخدرات | - |
dc.identifier.id | .b11062046 | - |
dc.identifier.callnum | 4465 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | العلوم الإجتماعية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1421 | - |
dc.relation.dep | اللغة الإنجليزية | - |
dc.description.extent | 170 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00138537 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4465.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.99 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4465.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 41.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4465.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 28.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4465.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 174.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4465.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 77.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4465.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 35.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)