- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الكاظمي , زهير أحمد علي | - |
dc.contributor.author | القحطاني, مبارك بن فهيد بن سرحان | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T23:45:47Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T23:45:47Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120066 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الاسلوب الابداعي | - |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وادارة | - |
dc.title | أثر استخدام الأسلوب الإبداعي لحل المشكلات على تنمية مهارات صنع القرار لدى مديري المدارس الابتدئية بمحافظة الخرج التعليمية | - |
dc.identifier.id | .b11061984 | - |
dc.identifier.callnum | 5178 | - |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 417 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00138531 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5178.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 13.67 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5178.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 53.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5178.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 56.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5178.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.52 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5178.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.36 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5178.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 39.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)