- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي، حامد بن سالم بن عايض | - |
dc.contributor.author | الخيري, الحسن بن محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T23:42:13Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120055 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التربية الاسلامية وتطبيقاتها | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.title | مكانة الحكمة في التربية الإسلامية وتطبيقاتها التربوية في الأسرة والمدرسة | - |
dc.identifier.id | .b11061686 | - |
dc.identifier.callnum | 5149 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1426 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية و المقارنة | - |
dc.description.extent | 231 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00138482 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5149.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.09 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5149pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 43.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5149.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 61.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5149.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 64.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5149.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 632.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5149.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 422.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5149.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 46.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)