- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كسناوي، محمود محمد عبد الله،1364هـ | - |
dc.contributor.author | حكيم، عبد الحميد بن عبد المجيد بن عبد الحميد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T23:35:37Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T23:35:37Z | - |
dc.date.issued | 1998 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120036 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم | - |
dc.subject.other | التعليم الثانوي - مكة المكرمة | - |
dc.subject.other | التعليم - مكة المكرمة | - |
dc.title | مدى تنفيذ مبادئ السياسة التعليمية من وجهة نظر معلمي المرحلة الثانوية العامة بمنطقة مكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b11061352 | - |
dc.identifier.callnum | 3212 | - |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1419 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 292 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00138428 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3212.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 9.69 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3212.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 50.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3212.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 54.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3212.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.7 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3212.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 246.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3212.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 40.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)