- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المزروعي، حفيظ محمد حافظ | - |
dc.contributor.author | جان، خديجة بنت محمد بن سعيد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T23:34:58Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T23:34:58Z | - |
dc.date.issued | 1998 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120034 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الثقافة البيئية | - |
dc.subject.other | الثقافة البيئية لدى طالبات المرحلة الثانوية | - |
dc.title | واقع الثقافة البيئة لدى طالبات المرحلة الثانوية بالمنطقة الغربية فى بعض القضايا البيئية بمقررات العلوم و الدراسات العلمية | - |
dc.identifier.id | .b11061339 | - |
dc.identifier.callnum | 3213 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1418 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 155 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00138425 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3213.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.2 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3213.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 50.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3213.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 89.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3213.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.06 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3213.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 201.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3213.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 39.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)