- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عبدربه، علي علي | - |
dc.contributor.author | العمري, عبد الله بن عيد بن غالي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T23:34:20Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T23:34:20Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120032 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | المدرسون - تقدير | - |
dc.subject | التعليم الابتدائي - السعودية | - |
dc.subject | دراسة وتعليم -ابتدائي | - |
dc.title | دور مديري المدارس في تنفيذ لائحة تقويم الطالب في الصفوف المبكرة | - |
dc.identifier.id | .b11061315 | - |
dc.identifier.callnum | 4396 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 221 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00138422 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4396.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.07 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4396.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 52.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4396.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 69.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4396.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 435.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4396.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 292.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4396.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 36.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)