- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | العمرو، صالح بن سليمان بن صالح | - |
dc.contributor.author | الهذلي، ليلى محمد راضي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T23:26:27Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T23:26:27Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120008 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الاداب الاسلامية | - |
dc.subject.other | التعليم الاعدادى - السعودية | - |
dc.subject.other | الأخلاق الإسلامية | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.title | دور المدرسة المتوسطة فى المملكة العربية السعودية فى اكساب الفتاة بعض الآداب الاجتماعية الاسلامية | - |
dc.identifier.id | .b11060888 | - |
dc.identifier.callnum | 3209 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1420-1419 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 242 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00138352 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3209.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.34 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3209.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 57.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3209.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 80.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3209.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 722.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3209.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 172.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3209.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 31.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)