- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، علي عبد الله بردي | - |
dc.contributor.author | العماري, طلال بن سليمان الصالح | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T23:24:26Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T23:24:26Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120002 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | العمال - تدريب | - |
dc.subject.other | العمالة الوطنية | - |
dc.subject.other | رفع مستوى توظيف العمالة | - |
dc.title | دور الجهات التدريبية التعليمية في رفع مستوى توظيف العمالة المواطنة في القطاع الخاص بمحافظة الطائف | - |
dc.identifier.id | .b11060827 | - |
dc.identifier.callnum | 5166 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 158 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00138346 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5166.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.06 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5166.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 48.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5166.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 121.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5166.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 433.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5166.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 238.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5166.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 39.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)