- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سيد، نبيل السيد حسن | - |
dc.contributor.author | بلوش، محمود بن احمد هلال | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T23:22:49Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T23:22:49Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119997 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | المعوقون | - |
dc.subject.other | الإرشاد النفسي | - |
dc.subject.other | الفئات الخاصة | - |
dc.title | العلاقات الارشادية و القلق لدى الطلاب و الطالبات الصم ( المقيمين : داخليا وخارجيا ) فى المرحلة المتوسطة بمعاهد الامل فى كل من ( مكة - الطائف - جدة ) | - |
dc.identifier.id | .b11060761 | - |
dc.identifier.callnum | 3202 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | 1999 | - |
dc.date.issuedhijri | 1420-1419 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 144 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00138340 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3202.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.98 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3202.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 61.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3202.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 53.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3202.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 917.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3202.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 398.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3202.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 32.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)