- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | غندورة، عباس حسن | - |
dc.contributor.author | ابو الحمايل، احمد بن عبد المجيد علي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T23:22:11Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T23:22:11Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119995 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | المدرسون- تدريب -السعودية- جدة | - |
dc.subject | علم الأحياء -دراسة وتعليم (ثانوي) -السعودية -جدة | - |
dc.title | الاحتياجات التدريبية لمعلمى الاحياء بالمرحلة الثانوية من وجهة نظر معلمى المادة بمحافظة جدة | - |
dc.identifier.id | .b11060748 | - |
dc.identifier.callnum | 3203 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | 1998 | - |
dc.date.issuedhijri | 1419 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 129 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00138338 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3203.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.35 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3203.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 52.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3203.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 166.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3203.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 900.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3203.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 355.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3203.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 42.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)