- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بخاري، سلطان بن سعيد بن مقصود بخاري | |
dc.contributor.author | المالكي, سريج بن حسين بن خلف | |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T23:21:51Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T23:21:51Z | - |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119994 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | صلاحيات مديري المدارس | |
dc.subject.other | مدير المدرسة | |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | |
dc.title | الصلاحيات الممنوحة لمديري المدارس ودورها في تحسين أداء المعلم والطالب من وجهة نظر مديري المدارس في محافظة الليث التعليمية | |
dc.identifier.id | .b11060736 | |
dc.identifier.callnum | 5162 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1426 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 123 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00138337 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5162.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.04 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5162.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 60.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5162.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 106.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5162.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 496.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5162.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 313.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5162.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 31.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)