- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كسناوي، محمود محمد عبد الله،1364هـ | |
dc.contributor.author | المطرفي، علي بن مصلح بن صالح | |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T23:16:04Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T23:16:04Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119977 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم - بحوث تربوية | |
dc.subject.other | التعليم - السعودية | |
dc.subject.other | تنمية المسئولية | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.subject.other | المدرسون - تقدير | |
dc.subject.other | المسئولية الاجتماعية | |
dc.title | المعلم وتنمية المسئولية الاجتماعية لدى طلاب المرحلة الثانوية | |
dc.identifier.id | .b11059795 | |
dc.identifier.callnum | 3659 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 205 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00138095 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3659.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.89 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3659.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 50.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3659.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 59.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3659.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 888.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3659.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 764.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3659.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 25.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)