- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كسناوي، محمود محمد عبد الله،1364هـ | - |
dc.contributor.author | الحسيني, عفاف بنت حسن | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T23:07:30Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T23:07:30Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119953 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | استباب امن الفرد والمجتمع | - |
dc.subject.other | التنشئة الاجتماعية | - |
dc.subject.other | الضبط الاجتماعي | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.title | دورالأسرة التربوي في استتباب أمن الفرد والمجتمع من خلال التنشئة الإجتماعية والضبط الإجتماعي | - |
dc.identifier.id | .b11058857 | - |
dc.identifier.callnum | 5154 | - |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية و المقارنة | - |
dc.description.extent | 261 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00137934 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5154.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.96 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5154.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 50.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5154.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 73.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5154.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.23 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5154.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.09 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5154.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 31.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)