- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوذيناني، محمد بن معيض | - |
dc.contributor.author | الشريف, فاطمة بنت حسين بن شاهر | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T23:06:42Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T23:06:42Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119951 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الارشاد الطلابي | - |
dc.subject.other | رفع كفاءة شعبة توجيه وارشاد الطالبات | - |
dc.title | استخدام تكنواوجيا المعلومات لرفع كفاءة شعبة توجيه وإرشاد الطالبات بادارة تعليم البنات بمكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b1105878x | - |
dc.identifier.callnum | 5151 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 256 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00137917 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5151.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 9.55 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5151.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 69.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5151.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 65.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5151.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 573.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5151.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 423.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5151.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 30.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)