- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | هلال، محمد أحمد | - |
dc.contributor.author | الشنقيطي, ماجد بن عبد الله بن محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T23:06:19Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T23:06:19Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119950 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | التربية الفنية - دراسة وتعليم | - |
dc.subject | التعليم الخاص - السعودية | - |
dc.title | فاعلية التعبير الفني الموجه في تنمية المهارات الفنية لدى عينة من الأطفال المعاقين فكريآ بمعهد التربية الفكرية للبنين بالطائف | - |
dc.identifier.id | .b11058766 | - |
dc.identifier.callnum | 5150 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 230 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00137910 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5150.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.82 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5150.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 43.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5150.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 66.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5150.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 509.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5150.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 374.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5150pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 27.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)