- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عبد ربه، علي بن علي | - |
dc.contributor.author | الغامدي, أحمد بن سعيد بن مبارك | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T22:38:04Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T22:38:04Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119877 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم - اقتصاديات | - |
dc.subject.other | مجانية التعليم | - |
dc.title | مجانية التعليم وعلاقتها بتكلفته على مستوى الفرد والمجتمع بمدينة جدة | - |
dc.identifier.id | .b11054918 | - |
dc.identifier.callnum | 5140 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 114 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00137300 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5140.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.15 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5140.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 60.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5140.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 81.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5140.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 149.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5140.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 570.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5140.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 265.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5140.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 25.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)