- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | طيبة ، سالم بن عبدالله | - |
dc.contributor.author | الجهني, خالد بن لافي بن فريج الرجبي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T22:36:30Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T22:36:30Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119873 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | الفيزياء - دراسة وتعليم | - |
dc.subject | التعليم التعاوني | - |
dc.title | أثر استخدام طريقة التعلم التعاوني في تدريس مادة الفيزياء على التحصيل الدراسي لطلاب الصف الثاني ثانوي بالمديتة المنورة | - |
dc.identifier.id | .b11054864 | - |
dc.identifier.callnum | 4309 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 133 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00137295 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4309.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.75 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4309.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 49.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4309.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 45.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4309.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 401.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4309.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 277.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4309.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 31.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)