- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، علي عبدالله بردي | - |
dc.contributor.author | المطرفي, سعود بن مساعد بن مبروك | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T22:34:19Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T22:34:19Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119867 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | بعض جوانب العلاقات الانسانية | - |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | - |
dc.title | تطور الإدارة المدرسية في بعض جوانب العلاقات الإنسانية كما يدركها مديروا ومعلموا المرحلة المتوسطة ( بنين ) بالعاصمة المقدسة | - |
dc.identifier.id | .b11054748 | - |
dc.identifier.callnum | 4304 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 173 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00137280 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4304.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.48 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4304.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 73.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4304.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 406.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4304.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 717.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4304.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 212.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4304.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 27.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)