- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوابلي، سليمان محمد سليمان | - |
dc.contributor.author | الحازمي، ابراهيم خليل | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T22:23:54Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T22:23:54Z | - |
dc.date.issued | 1984 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119839 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | المدرسون - السعودية | - |
dc.subject | المدارس الابتدائية - مكة المكرمة | - |
dc.subject | المدرسون - تدريب - السعودية | - |
dc.subject | مدرسو المرحلة الابتدائية - تدريب | - |
dc.title | تقويم برنامج اعداد معلم المرحلة الابتدائية بالكلية المتوسطة بمكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b11054025 | - |
dc.identifier.callnum | 5135 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1404 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 201 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00137186 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5135.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.97 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5135.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 67.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5135.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 65.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5135.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 217.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5135.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 49.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5135.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 105.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)