- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | طيبة ، سالم بن عبدالله | - |
dc.contributor.author | المدني, معن بن محمد بن عبد الفتاح | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T22:17:57Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T22:17:57Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119826 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | التعليم الابتدائي | - |
dc.subject | خرائط المفاهيم | - |
dc.subject | العلوم - طرق تدريس | - |
dc.subject | التعليم - مناهج | - |
dc.title | أثر استخدام خرائط المفاهيم على التحصيل الدراسي في مادة العلوم لتلاميذ الصف السادس الابتدائي | - |
dc.identifier.id | .b11053781 | - |
dc.identifier.callnum | 4227 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1422 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 103 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00137149 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4227.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.41 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4227.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 50.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4227.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 112.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4227.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 432.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4227.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 246.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4227.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 39.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)