- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي، حامد سالم | - |
dc.contributor.author | العمري, حسين بن علي بن مانع | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T22:16:42Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T22:16:42Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119822 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | زوجات النبي | - |
dc.subject | السيرة النبوية | - |
dc.subject | تعامل الرسول صلى الله عليه وسلم واثره التربوي | - |
dc.title | بعض الأساليب المستنبطة من تعامل رسول الله صلى الله عليه وسلم لاسيما مع زوجاته أمهات المؤمنين رضي الله عنهن وآثارها التربوية | - |
dc.identifier.id | .b11053744 | - |
dc.identifier.callnum | 4223 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1422 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 258 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00137145 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4223.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.73 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4223.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 68.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4223.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 88.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4223.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 301.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4223.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 158.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4223.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)