- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | مقدم، عبد الحفيظ بن سعد | - |
dc.contributor.author | الراشدي, علي بن صالح بن سالم | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T22:10:26Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T22:10:26Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119804 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | استخدام الاساليب الاحصائية فى الرسائل العلمية | - |
dc.subject.other | الاحصاء | - |
dc.subject.other | الاساليب الاحصائية | - |
dc.subject.other | التعليم - الطرق الاحصائية | - |
dc.title | تطور استخدام الأساليب الإحصائية في رسائل الماجستير بالتربية بجامعة أم القرى عبر الفترة الزمنية ( 1411هـ - 1420هـ ) | - |
dc.identifier.id | .b11052892 | - |
dc.identifier.callnum | 5131 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 91 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00137025 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5131.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.23 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5131.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 36.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5131.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 75.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5131.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 387.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5131.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 254.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5131.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 28.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)