- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الثبيتي،جوبير ماطر هليل | - |
dc.contributor.author | الشهراني, سعد بن سالم بن مشبب | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T22:08:09Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T22:08:09Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119798 | - |
dc.description | 126ورقة | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.relation.isformatof | مكتبة الملك عبدالله الجامعية | - |
dc.subject | المدارس - تنظيم وإدارة | - |
dc.title | إعادة تصميم عمليات وحدة إشراف الإدارة المدرسية بمنطق عسير التعليمية في ظل مفهوم الهندرة | - |
dc.identifier.id | .b11052223 | - |
dc.identifier.callnum | 4071 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1422 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00136925 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4071.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.32 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4071.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 64.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4071.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 58.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4071.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 240.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4071.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 98.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4071.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 23.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)