- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | حسن محمد حسان | - |
dc.contributor.author | باقازي ،محمد سالم | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T21:59:48Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T21:59:48Z | - |
dc.date.issued | 1983 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119773 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | اثر الادارة المدرسيةعلى المعلم | - |
dc.subject.other | الانماط الادارية بالمدارس | - |
dc.subject.other | المدرسون - إعداد | - |
dc.subject.other | المدارس | - |
dc.title | الانماط الادارية بمدارس مكة المتوسطة واثرها على المعلم | - |
dc.identifier.id | .b11051814 | - |
dc.identifier.callnum | 837 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1404 | - |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 223 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00136860 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
837.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.21 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa837.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 57.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont837.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 26.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind837.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.22 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu837.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 35.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title837.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 20.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)