- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فتيني، عبد الله عبده | - |
dc.contributor.author | الجفري، عبد الله بن عبد الرحمن،1358 هـ- | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T21:56:57Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T21:56:57Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119764 | - |
dc.description | 238ورقة | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.relation.isformatof | مكتبة الملك عبدالله الجامعية | - |
dc.subject | التربية الفنية | - |
dc.subject | خط الثلث | - |
dc.subject | الخط العربي | - |
dc.title | خط الثلث وأهميته التشكيلية في استحداث تكوينات خطية مبتكرة | - |
dc.identifier.id | .b11051620 | - |
dc.identifier.callnum | 4056 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1421 | - |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00136818 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4056.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.22 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4056.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 53.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4056.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 44.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4056.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 391.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4056.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 273.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4056.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 37.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)