- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جمل الليل، محمد جعفر | - |
dc.contributor.author | الغامدي, صالح بن يحي بن حامد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T21:54:28Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T21:54:28Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119758 | - |
dc.description | 97ورقة | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.relation.isformatof | مكتبة الملك عبدالله الجامعية | - |
dc.subject | التفكير | - |
dc.subject | الإرشاد النفسي | - |
dc.subject | الابتكار | - |
dc.subject | التعليم الاعدادى - السعودية | - |
dc.title | التفكير الإبتكاري لدى تلاميذ المرحلة المتوسطة بمنطقة جازان ( دراسة مقارنة ) | - |
dc.identifier.id | .b11051516 | - |
dc.identifier.callnum | 4050 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1421 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00136804 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4050.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.74 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4050.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 59.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4050.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 85.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4050.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 395 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4050.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 232.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4050.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 33.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)