- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | رمضان الصباغ | |
dc.contributor.author | العنزي, ضيف الله بن غضيان بن سليمان بن حمرون | |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T21:51:46Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T21:51:46Z | - |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119750 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | المدارس الاعدادي - السعودية | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | |
dc.subject.other | المدرسون - تقدير | |
dc.title | الزيارة الصفية لمدير المدرسة واقعها ودورها في رفع أداء المعلم بالمرحلة المتوسطة بمنطقة تبوك التعليمية | |
dc.identifier.id | .b11050779 | |
dc.identifier.callnum | 3998 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 144 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00136714 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3998.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.64 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3998.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 74.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3998.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 148.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3998.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.24 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3998.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 829.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3998.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 40.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)