- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | وزان، سراج محمد عبد العزيز،1369 هـ- | - |
dc.contributor.author | الغامدي, يوسف بن سعيد بن سعد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T21:45:46Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T21:45:46Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119733 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الحديث - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | الثقافة الإسلامية - طرق تدريس | - |
dc.title | مدى استخدام معلمي التربية الإسلامية المصادر الاطلاع الخارجي في تدريس مادة الحديث والثقافة الإسلامية في المرحلة الثانوية للبنين بمدينة الدمام | - |
dc.identifier.id | .b11050470 | - |
dc.identifier.callnum | 5126 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 433 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00136666 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5126.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 18.04 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5126.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 44.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5126.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 136.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5126.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 922.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5126.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 706.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5126.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 41.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)