- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فهيم، محمد عيسى | - |
dc.contributor.author | طيب, عبد الرزاق بن جميل بن عبد القادر | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T21:17:09Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T21:17:09Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119648 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | معهد الحرم المكي الشريف دراسات حالة | - |
dc.title | الدور التعليمي لمعهد الحرم المكي الشريف من عام ( 1385 هـ إلى 1425 هـ ) | - |
dc.identifier.id | .b11046260 | - |
dc.identifier.callnum | 5117 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية و المقارنة | - |
dc.description.extent | 279 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00136012 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5117.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 10.1 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5117.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 42.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5117.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 69.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5117.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 315.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5117.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 10.11 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5117.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 315.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5117.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 24.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)