- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحميدي، عبد الله | |
dc.contributor.author | العلوي, نائلة بنت محمد بن المصطفى بن الإمام | |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T21:04:33Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T21:04:33Z | - |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119616 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدارة المدرسية | |
dc.subject.other | مديرات المدارس - العلاقات الانسانية | |
dc.subject.other | العلاقات الإنسانية | |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | |
dc.title | مدى أدراك وممارسة مديرات المدارس لبعض مباديء العلاقات الإنسانية في الإدارة الإسلامية | |
dc.identifier.id | .b11045152 | |
dc.identifier.callnum | 3670 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 197 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00135865 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3670.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.87 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3670.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 44.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3670.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 63.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3670.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 738.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3670.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 499.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3670.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 32.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)