- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الصباغ، رمضان بن احمد بن عيد | - |
dc.contributor.author | القرشي, سعد بن سليم بن رجاء | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-29T21:00:20Z | - |
dc.date.available | 2020-09-29T21:00:20Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/119603 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | التخطيط التربوي | - |
dc.subject | الإدارة التعليمية | - |
dc.title | التخطيط المستقبلي للاحتياجات التعليمية بمراحل التعليم العام باستخدام السلاسل الزمنية ( دراسة تطبيقية على الإدارة العامة للتربية والتعليم بالعاصمة المقدسة ) | - |
dc.identifier.id | .b11044883 | - |
dc.identifier.callnum | 5115 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 194 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00135827 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5115.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.47 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5115.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 52.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5115.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 88.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5115.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 285.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5115.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 102.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5115.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 49.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)